Pro doručení objednaného zboží využíváme přepravní společnost PPL nebo DHL Freigh / PPL Sprint (určeno pro objemnější či rozměrnější zásilky). Druh přepravní společnosti a počet zásilek určuje výhradně odesílatel (Ateliér Maur s.r.o.) na základě objemnosti a typu zásilek / balíků.
Standardní zásilky: 130,- Kč bez DPH / balík (konečná výše poštovného bude fakturována dle počtu expedovaných balíků).
Automaticky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem avízo o expedici zásilky.
Kde se zásilka nachází, můžete sledovat na: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku.
Zboží je ve většině případů doručováno do druhého pracovního dne.
Oznámení o doručování zásilky prostřednictvím SMS nebo e-mailem.
V případě neúspěšného doručení zašle kurýr SMS oznámení (tato informace bude také zaslána emailem).
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zda není jakýmkoli způsobem poškozen.
V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto skutečnost a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, je nutné reklamovat poškozenou zásilku do 48 hodin od převzetí u přepravce a kontaktovat linku PPL 255 331 600.
Zásilky objemnějších rozměrů či paletové zásilky (konečná výše přepravného bude fakturována dle skutečných přepravních nákladů – dle rozměrů a váhy zásilky).
Automaticky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem avízo o expedici zásilky.
Kde se zásilka nachází, můžete sledovat na: https://www.dhl.com/cz-cs/home/tracking/sledovani-freight.html.
Číslo nebo ID zásilky je kombinace čísel, případně písmen, pomocí níž je Vaše zásilka jedinečně označena pro účely vnitrostátního a mezinárodního sledování.
Zboží je ve většině případů doručováno do 2-3 pracovních dnů.
Oznámení o doručování zásilky SMS nebo e-mailem.
V případě neúspěšného doručení zašle kurýr SMS oznámení (tato informace bude také zaslána emailem).
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření na poškození zásilky zapište tuto skutečnost a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
V případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat zápis o škodě ihned při převzetí zásilky.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, je nutné reklamovat poškozenou zásilku od převzetí u přepravce na lince DHL Freight 239 018 222.
platba v hotovosti při osobním odběru (0,- Kč) na adrese Libušínská 575/82, 326 00 Plzeň nebo na fakturu při osobním odběru (0,- Kč) - pouze pro města a obce
platba fakturou / bankovním převodem (14-denní splatnost) (0 Kč) – pouze pro města a obce
platba zálohovou fakturou (0 Kč) – pouze u koncových zákazníků s přiděleným IČ
platba dobírkou při převzetí zboží od dopravce (45,- Kč)