Pro doručení objednaného zboží využíváme přepravní společnost PPL nebo DHL Freigh / PPL Sprint (určeno pro objemnější či rozměrnější zásilky). Druh přepravní společnosti a počet zásilek určuje výhradně odesílatel (Ateliér Maur s.r.o.) na základě objemnosti a typu zásilek / balíků.
Standardní zásilky: 130,- Kč bez DPH / balík (konečná výše poštovného bude fakturována dle počtu expedovaných balíků)
Automaticky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem avízo o expedici zásilky
Kde se zásilka nachází, můžete sledovat na: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
Zboží je ve většině případů doručováno do druhého pracovního dne
Oznámení o doručování zásilky SMS nebo e-mailem
V případě neúspěšného doručení zašle kurýr SMS oznámení v případě neúspěšného doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zda není jakýmkoli způsobem poškozen
V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto skutečnost a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, je nutné reklamovat poškozenou zásilku do 48 hodin od převzetí u přepravce a kontaktovat linku PPL 255 331 600
Zásilky objemnějších rozměrů či paletové zásilky (konečná výše přepravného bude fakturována dle skutečných přepravních nákladů – dle rozměrů a váhy zásilky)
Automaticky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem avízo o expedici zásilky
Kde se zásilka nachází, můžete sledovat na: https://www.dhl.com/cz-cs/home/tracking/sledovani-freight.html
Číslo nebo ID zásilky je kombinace čísel, případně písmen, pomocí níž je vaše zásilka jedinečně označena pro účely vnitrostátního a mezinárodního sledování
Zboží je ve většině případů doručováno do 2-3 pracovních dnů
Oznámení o doručování zásilky SMS nebo e-mailem
V případě neúspěšného doručení zašle kurýr SMS oznámení v případě neúspěšného doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření na poškození zásilky zapište tuto skutečnost a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
V případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat zápis o škodě ihned při převzetí zásilky
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, je nutné reklamovat poškozenou zásilku od převzetí u přepravce na lince DHL Freight 239 018 222
platba v hotovosti při osobním odběru (0,- Kč) na adrese Libušínská 575/82, 326 00 Plzeň nebo na fakturu při osobním odběru (0,- Kč) - pouze pro města a obce
platba fakturou / bankovním převodem (14-denní splatnost) (0 Kč) – pouze pro města a obce
platba zálohovou fakturou (0 Kč) – pouze u koncových zákazníků s přiděleným IČ
platba dobírkou při převzetí zboží od dopravce (45,- Kč)